Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.02.2009 12:19 - Ти пръв сред първите остана
Автор: lycki Категория: Изкуство   
Прочетен: 7574 Коментари: 0 Гласове:
0



Ти пръв сред първите остана,
любов в душата ми създал
и неподозирана омая
на всяка клетка в мен раздал.


С теб всички пътища пребродих
и всички чувства с тебе изживях.
Чрез любов,копнежи и тревоги
на красотата името узнах.


Ти пръв сред първите остана
тъга в зениците посял,
но не за скорошна забрава
си сълзите ми призовал.


Без тебе всяка болка удвоена
се връщаше в душата ми без жал,
но тръгваше отново път поела
от надеждата да проси цяр.


Сред тъжните най-тъжна станах,
сред щастливите най-първа бях.
Какво като душата си опарих,
нали за теб единственно живях!


image


Тагове:   остана,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lycki
Категория: Поезия
Прочетен: 396597
Постинги: 245
Коментари: 267
Гласове: 1876