Моят блог в Blog.bg
Постинги в блога от Октомври, 2010 г.
26.10.2010 15:26 -
Глава 13: Ferrari 250 Europa GT
Въпреки че, Ferrari 250 Europa GT има почти същото име като модела , който замества ( 250 Europa) , двата модела се различават значително технически един от друг. Важно е да се каже, че компанията считала новия модел както за шосеен авт...
21.10.2010 17:05 -
Глава 12: Ferrari 250 MM
Всички ранни ферарита следват концепцията на Енцо Ферари от 1946. Разбира се с всеки нов автомобил се правели подобрения с цел постигане оптимални резултати на пистата и на пътя. Една от най-важните промени по автомобилите била увелича...
20.10.2010 18:49 -
Глава 11: Ferrari 500 Mondial, Ferrari 750 Monza 4 цилидровите Ферарита
Въпреки че , Ферари доминирали Формула 2 с техния V12 с обем от 2 литра, Енцо Ферари често поглеждал към двигателите 4 цилиндъра на конкурентите от HWM. Едно от основните предимства на 4те цилиндъра било по-малката консумация на горив...
20.10.2010 15:59 -
Глава 10: Ferrari 375 MM и други разновидности
Когато Енцо Ферари основава своята компания, той наема своя бивш колега от Алфа Ромео , Д. Коломбо на поста главен инженер. Основната задача на била да се разработи 12 цилидров двигател, който да бъде по-добър от съществуващия 8 цилидр...
19.10.2010 21:34 -
Глава 9: Ferrari 250 Europa
Още от основаването на своята компания, Енцо Ферари разбрал, че за да поддържа добро финансовото здраве на своята компания трябва да продава нещо повече от състезателни автомобили. Много подобни на състезателните автомобили, първите шос...
19.10.2010 00:37 -
Глава 8: Ferrari 375 America
Ферари 340 Америка и 342 Америка биват заменени от моделът 375 Америка. Новият модел е снабден с още по-голям V12 от предшествениците си. Двигателят е отново разработка на Лампреди и е подобен на последния двигател с обем 4.5 литра за Ф...
18.10.2010 19:05 -
Глава 7: Ferrari 500 F2
След като Алфа Ромео напуска Формула 1, ситуацията в шампионата става доста несигурна поради липсата на достатъчно автомобили отговарящи на изискванията на организаторите. С изключение на Ферари , никой друг производител не искал да с...
12.10.2010 04:03 -
Глава 6: Ferrari 340 America и двигателите на Лампреди
Когато Енцо Ферари статира своята собствена компания , той имал за цел да се състезава и побеждава на най-високите нива в автомобилния спорт. Това в самото начало означавало да се изправи срещу преднишните си работодатели и партньори ...
07.10.2010 03:38 -
Глава 5: Ferrari 166 MM Berlinetta Le Mans Touring
За много ентусиасти състезателния автомобил за 24те часа на Льо Ман трябва да има покрив. За тях може да се стори изненадващо, че такива автомобили за първи път печелят легендарното състезание за издръжливост чак през 1965 ( Ferrari 25...
07.10.2010 00:41 -
Глсава 4:Ferrari 166 Формула 1 и Либре
С Алфа Ромео, Енцо Ферари успява да постигне успех във почти всички големи състезания. Когато основава своя собствена компания, той си поставя за цел да изравни и задмине успехите си с Алфа Ромео. За постигането на тези амбициозни плано...
06.10.2010 13:48 -
Глава 3: Ferrari 166 MM
Първите състезателни модели на Ферари са истински кошмар за автомобилните историци. Автомобилите постоянно са сменяли двигатели, номера на шасита и купета. Автомобилът , който се счита за най-старото съществуващо Ферари, шаси със сериен ...
05.10.2010 18:00 -
Глава 2: Ferrari 166, 195, 212 Inter
Ferrari 166, 195, 212 Inter
Както споменах в Глава 1 , в началото всички автомобили с марка Ферари споделят множество компоненти помежду си, но в основата си са били базирани на Ферари 125 S. От 1948 се появяват две обособени моде...
Както споменах в Глава 1 , в началото всички автомобили с марка Ферари споделят множество компоненти помежду си, но в основата си са били базирани на Ферари 125 S. От 1948 се появяват две обособени моде...